Söndag

Barnen städar sina rum för fulla muggar....utan muta!!!
Själv försöker jag få ordning på endel tvätt som blivit liggande. Isak är iväg på dömning.
Ebba ska sova hos Markus i kväll...Hon har stora planer för kvällen. För se om pappan som jobbat helg är lika taggad????

Jobbar tre veckor till, sedan blir det semester i två veckor innan bebisen kommer....Har lätt panik över allt jag/vi ska hinna innan ankomsten...I skrivande stund dammsuger Melvin sitt rum!!!!

Våra nuvarande namnförslag är:

- Tuva
- Felicia
- Alicia
- Klara

- Didrik
- Kevin

Vi är väldigt veliga båda två så vi hoppas att vi har ett namn klart, men jag skeptisk. Just nu känns Felicia bäst!! Fast jag är nästan 100% på att det är en kille....så!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad snart bebben kommer! Hoppas att ni har det bra.
Kram

2008-05-12 @ 19:26:04
URL: http://hannahumla.blogg.se
Postat av: Åsa

Ahha, verkar redan ha svängt :) Fast Kevin is still going.... GRRRRRRRR

2008-05-12 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0