Påsk!!!

Så var det äntligen påsk, för vissa medför denna lite extra ledighet. Tyvärr jobbar min älskade Isak hela helgen. Barnen ska till Markus ikväll så jag blir ensam...Tur jag har Kenzo i alla fall.

Håller i skrivande stund på att avfrosta frysen. Har inte gjort det på 2 (?) år nu... Vatten överallt, usch vafan skulle jag starta detta projekt för? Efter det hade jag tänkt att baka bullar...håller på att boa för fullt nu. Det tär lite på krafterna, men det är bra att hålla igång. Då kan man äta mer sen!!!!

Funder på vad jag ska äta??? Så trist att laga mat till sig själv....eller nu ljuger jag. Det är ALLTID trist att laga mat...

Måste ner till frysen .... 
 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0