Lördag

Så skönt med sovmorgon. Isak spelar innebandy kl. 08.00 varje lördagmorgon. Jag steg väl upp 10 min innan han kom hem. Idag har vi varit hos C och hälsat på. Sen åt vi lunch och gick till skolskogen på utflykt. Isak for i väg på dömning i samma veva.

Borde nog hoppa in i duschen och fräscha upp mig en aning.... Ebba skulle fundera på om hon ville duscha eller inte, blir nog inte skulle jag tro. Hon tycker det är helt onödigt att duscha och byta trosor. Ska påminna henne när hon är 16. I kväll ska vi äta kinamat. Det var vääldigt längesedan. Efter det blir det väl soffan antar jag.... Bara slappa, fast lite uppstylad tycker jag nog man ska vara....det är ju lördag.!!
 
Näe nu ska jag hoppa in i duschen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0