Inte för att skryta men....jag är tillbaka !


Nu är jag tillbaka med bloggandet, nya friska tag!!!
Denna blogg kommer att innehålla tankar och funderingar kring livet i allmänhet. Stort som smått....
Just nu kretsar mitt liv mest kring:

- Min familj, sambon Isak, barnen Ebba & Melvin. Hunden Kenzo finns förstås också i tankarna.
- Min växande mage och därigenom min hunger och mitt extrema sug efter allt som är fett och sött.
- Mitt jobb långt ut i vildmarken där jag tillbringar veckodagarna. Jobbar som förskollärare och trivs jättebra.
- MIn syster och hennes växande mage. Hon har samma begär som jag så vi stöttar/hetsar varandra.










































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0