Andra bullar

Har en deg på jäsning...ska baka kanelbullar idag. I kringelform!!! Väntar också på att Ebba ska komma hit. Vi ska mysa ikväll, bara hon och jag. Har börjat lösa korsord. Måste vara nån biverkning av graviditeten. Det plus ett ökat intag av päronloka. Gick en promenad idag, till Konsum. Sambon såg något förvånad ut när jag för andra gången förklarade att jag skulle gå och inte åka bil...Han har höga tankar om min atletiska förmåga...?

Igår var vi hos mor och far, middag plus spel med syster och hennes sambo. Väl hemma somnade vi på soffan ännu en gång. Ikväll gör vi ett nytt försök med en ny film. I morgon ska barnen vara hos mig, då Makkan jobbar. Hoppas på fint väder...

Näe, nu måste jag ner till bulldegen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ELiiiiin vad är detta snart trebarnsmor och hundägare och inget har du meddelat mig, känner mig ouppdaterad minsann!!!
Kram Hanna Stenmark Lidingöbo ;)

2008-03-26 @ 21:09:28
URL: http://hannahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0