På kundens begäran

Enligt mina gamla (i dubbel bemärkelse) arbetskamrater är min blogg inte uppdaterad på särskilt länge. Vet egentligen inte varför nu när man har all tid i världen???. Är nu inne på andra semesterveckan. Nedräkningen har på allvar börjar inför förlossningen. Tror fortfarande till 100% att det är en liten kille. Kan därför också offentliggöra att hans namn blir då:
MAXIMILIAN.... Inte alls bara två stavelser men men, tror det blir väldigt bra. Särskilt i EM-tider.

Var till BM idag och är ordinerad vila. Hon frågade för andra gången om jag verkligen får i mig maten....Lika roligt varje gång då jag verkligen inte är storbjuden... I kväll jobbar sambon och jag slappar enligt order, ser film osv. I morgon är det skolavslutning i kyrkan...Älskar skolavslutningar, det hör sommaren till lixom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0