Snart Jul

I morgon firar vi julafton med barnen. Vi ska öppna paket och äta julbord med mormor, morfar, gammelmormor, gammelmorfar, Micke, Emmelie, Mikael och lilla Olivia. Jättemysigt!!!
Just nu gör vi följande:
Isak bakar knäck, fudge och gör apelsinris
Ebba, Melvin, Felicia sover
Jag gör just ingenting vettigt. Har dammsugit vardagsrummet och druckit julmust. I morgon måste jag en sväng på stan. Melvin ska få en finskjorta till sina nya byxor, ska nog också på systemet en sväng....
Jag längtar till Melodifestivalen...Ska bli så roligt. Jag, Ebba och Morkoolio








En annan av Ebba och mammas favoriter som visst ska uppträda på IcaMaxi på söndag!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

God Jul lilla Elin!

Kram

2008-12-24 @ 11:23:07
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0