Vilken bloggare!!!

Man skäms ju nästan... Har inte bloggat ett ord om sommarens happening. Våran dotter Felicia. Hon föddes den 17:e Juni med planerat kejsarsnitt. Vi blev något häpna när det tittade ut en liten tjej. Våran Maximilian var alltså en Felicia.
Nu har jag tre friska, vackra och underbara barn. Vad kan man mer begära?? Livet leker!!!

Sommaren har spenderats här på "gården". Lite småturer här och var har det också blivit. Isak jobbade sitt första arbetspass igår. Känns trist att sommarens ledighet redan är över. I morgon ska jag och Flisan till Bvc för vägning och mätning. Se om man har "mjölk så det räcker" som mormor brukar säga. Räcker till vad? Felicia, en ungspannkaka, semla och het vägg??? Alla dessa tips och underliga frågor man får som nybliven mamma....

- "Är hon snäll än??" (hmmm snäll??, föds det onda spädbarn? Brukar svara att hon inte bitit nån än i alla fall.)
- "Har du mjölk så det räcker??" (se disk. ovan)
- "Passa på och sov när hon sover!" (kommer du hit och röjer då eller??, nepp det har jag inte ro till. Sovandet får man ta sen...i ett annat liv!!)


Nepp nu ska jag ner till Ebba och Felicia...



.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sååå fin Elin! Nu ska jag följa din blogg för nu ska det väl bloggas?

Kram Hanna

2008-08-15 @ 18:34:08
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0